Post by sioprodenlopa on Mar 12, 2022 21:13:16 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fruit Link - Line Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fruit Link - Line Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder generator penger ▞▞▞
▞▞▞ Fruit Link - Line Blast 2022 version ▞▞▞
Spillet er det beste, og jeg kan ikke logge på nettstedet ditt er en beste praksis innen lov og orden karna hai to khabar hai Na tu ro hai Na tu ro hai Na aap kya hai o nhi h kya kar spillet er et best i et Indisk person i en indisk person i verden til meg og jeg vil sende deg verden 🌎🌍 hai Na du kan vær så snill 6. klasse jeg er en førsteperson i India ok 🆗👍 hai Na tu ro hai Na rahe ho aap batao na beklager beta hai beta kjenner du India-historien om morgenen 🌅🌄 hai beta vil du informere meg best
Jeg sitter fast på nivå 855 fordi kurven ikke mottok ballen. Vennligst fiks det.
Rett etter at den er ferdig lastet, går du til lenke 3 og den går rett tilbake til telefonen vi er på, de andre appene er på dette spillet suger 🤔☹😜
Spillet er begynt å henge seg opp. Er på nivå 500 og det begynte alt i slutten av 400.
Fruit Link - Line Blast Jocuri obișnuite nai
Dette er veldig fine spill jeg trodde dette var dårlig spill, men dette er en veldig fin gave jeg tror at jeg spiller det er det er mye diamant og diamant takk
Annonser annonser og annonser...det er det...det er så irriterende
Jeg har spilt dette spillet av og på i veldig lang tid, og så langt er det det beste spillet jeg noen gang har spilt. Det har sine små querks, men de løses enkelt. Så lenge det ikke fryser vil jeg spille dette spillet så lenge jeg kan. Jeg skulle bare ønske de kunne lage noen flere spill som dette. Jeg håper bare jeg kommer til slutten av denne slik at jeg kan starte den opp igjen. Takk skal du ha !!!
Fruit Link - Line Blast 休閒 rec
for mye reklame
veldig interessant spill det kan spille hvilken som helst kropp det er en tid som går forbi de som føler seg bor gd fortsett med det takk👉
Jeg er på nivå 337 noe er galt og forteller meg å finne 3 elementer det er bare 2 fikse det
det er et søtt spill .. elsket det ... likte grafikken .. rene tidsforløp ..👌👌
Spillet er veldig bra og interessant for barn
Flott spill, forskjellig format gjør det mer interessant, variasjonen av karakterene, gorilla, sommerfugl og roser gir spillet en ekstra bonus ettersom det stopper det å bli kjedelig. Bra gjort.
Noen ganger fryser gane og man må starte på nytt igjen og miste alle akkumulerte skattepoeng for å hjelpe fremgang gjennom hele spillet.
BH
Fruit Link - Blast Line Казуальные xolz
LostMiner: Block Building & Craft Game Petualangan vwie
alt for mange annonser, men et enkelt spill å fordrive tiden med
For mange annonser....
Spillet er morsomt, men det er alt for mange annonser. Jeg skjønner at du trenger noen annonser, men ikke så mye. Ville vært 5 stjerner hvis det var færre annonser.
Det beste spillet uten lange annonser! 5 sekunders annonser er det beste, ingen frustrasjon å vente på 30 til 45 sekunder mellom hvert nivå eller for å få bonuser!!! Wow! Jeg setter pris på tidsbesparelsene. Takk
Jeg kan ikke koble meg til facebook, selv på 60. nivå er jeg på trening og dette spillet er for barn på ca. 4 år. Misliker totalt. Jeg trodde det var bedre. Langt fra min mening da jeg begynte å spille den.
Moro. Ikke massevis av pop-ups
Bare for mange irriterende annonser, og hvordan får du ferdig nivå 856, det høres umulig ut å klare det
Dette spillet har alt.Du ødelegger gjenstander ved å koble gjenstander rundt dem. Spillet er fargerikt, enkelt å spille og best av alt kan det hende du må se en 5 sekunders reklame. De fleste tilleggene trenger du ikke å se. Jeg anbefaler dette spillet til alle og enhver. Dette er min gå til spillet når jeg får medisinsk behandling.
Det er veldig lærerikt, fantastisk, virkelig fullt av moro med hundre prosent nytelse for alle forskjellige typer mennesker uten aldersgrenser. Ingen språkbarrierer ved å spille spillene. Alles ideer er også absolutt samarbeidet. På utdanningsforestillinger kan elever gripe mange konsepter veldig enkelt. Ting som: lære farger, telle ned tall, matche ting, sortere, redigere, tegne, skrive ut, designe og markedsføre dokumenter for mer og mer fremtidig bruk.
Nivå 571 er det umulig å fullføre. Kanskje det feiler?
Jeg forstår at du trenger pengene fra annonsørene, men må du virkelig ha en etter hvert 20. sekunds spill, utrolig! Avinstallert!
Buggy, fryser, krasjer, etter å ha måttet lukke appen og deretter starte på nytt...så mange ganger bare for å prøve å spille..Jeg avinstallerer. Utvikleren er ikke interessert i problemer oppført av andre eller å fikse dem.
morsomt og underholdende. du kan faktisk vinne mer enn ett spill om gangen! likte det så godt at jeg har gått tom for spill. trenger flere spill! Jeg har måttet avinstallere to ganger nå fordi spillet fryser og bare stopper
Veldig bra spill for ungdom.
Bra og enkelt spill og det er bare for moro skyld
Dette spillet er fantastisk, faktisk liker det. Og jeg forventer mer, takk.
Det er søtt, men superenkelt. Ikke utfordrende i det hele tatt så langt.
Bra spill, men mange annonser, også du vinner ingen poeng eller premier.
dette spillet fryser
spillet er greit, men ikke mye for utfordringer. Avinstallerende spill.
Jeg tror etter 690 nivåer spillet er fortsatt det samme etter alle anstrengelsene de ikke ville la en klare nivået, det er en isblokk som verken blir bombet eller drept til tross for utallige forsøk
Det er et bra spill, men det er halt etter en stund
den inneholder for mange annonser......men spillet også....bra......
Nytt nivå lagt til det er bra, men trenger mulighet for å lagre fremgang på nettet som spilling eller noe. Jeg er på et 2311-nivå for øyeblikket. Hvis jeg bytter enhet, er det over 🙄🙄🙄🙄
Spillet er frosset og jeg kan ikke spille det, vær så snill å fikse det
Dette spillet er bra så langt. Det eneste problemet jeg har er at det ikke spiller riktig og fryser når jeg prøver å spille online. Det fungerer utmerket å spille det offline. Jeg er bare på nivå 50 akkurat nå. Vil oppdatere senere
Jeg likte hver eneste bit av spillet, det gjør at dagen min føles så glad og morsom også.
den er fin, men jeg kan ikke fullføre den 😭😓 veldig tøff. men hyggelig, jeg har bare fullført opptil 21 nivåer. tusen takk for spillet ditt.
Fruit Link - Line Blast Опуштене cmg
Elsker spillet, men sliter med å få passert 779, vennligst se på det. Jeg har vært på det i 3 dager kan ikke få passere selv venter på trekk. Jeg er 69 bare elsker spillet, MEN jeg vil heller se etter et annet spill. Det holder den gamle hjernen i gang. Vennligst se på det for meg og andre som liker spillet. Ikke engang dine egne bevegelser hjelper, tre stjerner viser fortsatt 4 ansikter igjen. Vennligst se på 779. Takk
Fruit Link - Line Blast Jocuri obișnuite nai